ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΑΚΥΡΩΣΗΣ, ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ
Ο πελάτης δύναται, χρησιμοποιώντας οποιοδήποτε μέσο επικοινωνίας να ακυρώσει μία παραγγελία που έδωσε, ώστε αυτή να μην αποσταλεί και να ακυρωθεί, υπό την προϋπόθεση πάντα ότι αυτή δεν έχει ήδη αποσταλεί.
Ο πελάτης δύναται, εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την παράδοση των αγαθών σε αυτόν, να υπαναχωρήσει από την αγορά που έκανε από το urel.gr. Η Επιχείρηση στην περίπτωση αυτή, θα επιστρέψει στον πελάτη όλα τα χρήματα που έλαβε από αυτόν (με πίστωση στον λογαριασμό της χρεωστικής/πιστωτικής κάρτας του ή μέσω PayPal, εφ’ όσον τη χρησιμοποίησε για τη συναλλαγή, ή με κατάθεση σε λογαριασμό του πελάτη). Το ή τα προς επιστροφή προϊόντα, θα πρέπει να είναι σε κατάσταση τέτοια η οποία να επιτρέπει την επαναπώλησή τους. Το επιστρεφόμενο προϊόν, θα πρέπει να είναι όπως ακριβώς πριν την πώληση του. Η Επιχείρηση θα επιστρέφει τα χρήματα εφόσον λάβει πίσω τα προϊόντα. Προϊόν το οποίο είχε πωληθεί με επιπλέον δώρο θα πρέπει να επιστραφεί μαζί με το επιπλέον δώρο, διαφορετικά η αξία του δώρου θα αφαιρεθεί από το επιστρεφόμενο ποσό. Κατά τα λοιπά ισχύουν οι ισχύουσες διατάξεις του ν. 2251/1994 περί υπαναχωρήσεως και της Ευρωπαϊκής οδηγίας 2011/83/ΕΕ που αφορά στην προστασία των καταναλωτών.
Σε περίπτωση επιβεβαιωμένου ελαττώματος του αγαθού, ο πελάτης δικαιούται είτε να απαιτήσει την αντικατάσταση του προϊόντος με άλλο, είτε να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση πώλησης. Η Επιχείρηση δεν παρέχει εγγύηση. Σας ενημερώνουμε πως η Επιχείρηση δεν φέρει καμία ευθύνη για τυχόν βλάβες και φθορές των προϊόντων μετά τη χρήση τους και σε καμία περίπτωση δεν υποχρεούται σε αντικατάσταση.
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ
Ο πελάτης θα πρέπει να συσκευάσει το προϊόν μέσα στο κουτί του ώστε να είναι προστατευμένο κατά την αποστολή. Μέσα στη συσκευασία θα πρέπει να τοποθετηθεί η απόδειξη αγοράς.
Ο πελάτης θα πρέπει να γνωστοποιήσει το αίτημα υπαναχώρησης στο urel.gr μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (στο info@urel.gr) είτε τηλεφωνικά στο τηλέφωνο που αναγράφεται στη σελίδα στης επικοινωνίας.
Το www.urel.gr θα επεξεργαστεί το αίτημα επιστροφής της παραγγελίας σας και θα δώσει εντολή στην μεταφορική εταιρεία να παραλάβει το προϊόν σας από τη διεύθυνση που έχετε δηλώσει. Η Επιχείρηση θα επιστρέφει τα χρήματα με τον ίδιο τρόπο που πραγματοποιήθηκε και η πληρωμή, εφόσον πρώτα λάβει πίσω τα προϊόντα.
Θα θέλαμε να σας επισημάνουμε πως σε περίπτωση που το προϊόν δεν πληροί τους προαναφερθέντες όρους ως “ελαττωματικό προϊόν” ή δεν βρίσκεται σε κατάσταση τέτοια η οποία να επιτρέπει την επαναπώλησή του, θα επιστρέφεται στον αποστολέα του με χρέωση του ιδίου.
Για περισσότερες πληροφορίες είμαστε πάντα στη διάθεση σας είτε μέσω τηλεφώνου στο 6977209581 ή στο email info@urel.gr